Maak van jouw bus, vrachtwagen, auto of boot een reclameobject Swipen of wegzappen is voor medeweggebruikers onmogelijk en daarom is autoreclame een uiterst effectief middel. Dat blijkt ook uit onafhankelijk onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Wanneer je dagelijks met een bestickerde bedrijfsauto over drukke wegen rijdt, levert dat jou gemiddeld 160.000 contactmomenten per maand op. Dat zijn er een kleine 2 miljoen per jaar! Ongelofelijk toch? En wat voor jouw business misschien nog belangrijk is, doordat je naar jouw bedrijf en klanten rijdt, bereik je veel mensen in de regio waar jezelf actief bent. Door het hoge bereik en de relatief lage investering is autoreclame één van de goedkoopste manieren om naams- en merkbekendheid te creëren. Wilt jij zichtbaarder zijn met je bedrijf? Kom dan eens langs bij FaberExposize. Wij kunnen jouw autoreclame op verschillende manieren uitvoeren, van alleen een logo tot een compleet full colour beprinting. Niets is voor ons te gek en we geven jouw bedrijfswagen graag een unieke uitstraling. Waarom bij FaberExposize? Wij begeleiden het hele traject van ontwerp tot oplevering en we adviseren jou daar waar nodig. Wij hebben een team van zeer ervaren specialisten, die de bestickering of folies met uiterste precisie aanbrengen. Om de levensduur van de prints nog extra te verlengen kan er een microscopisch dunne beschermlaag op worden aangebracht, voor het behoud van kleur en bescherming tegen weersinvloeden en wasbeurten.
Koningsdag 2023 in Rotterdam
Rotterdam kleurt oranje
Op 27 april was het zover: Koningsdag 2023 in Rotterdam. De stad had een programma gemaakt voor het bezoek van de Koninklijke Familie en iedereen die deze dag in Rotterdam kwam vieren.
In opdracht van de gemeente Rotterdam heeft FaberExposize/LENN een groot deel van de stad mogen aankleden voor dit bezoek en het vieren van 10 jaar Koningsdag.
Zo verzorgden wij de aankleding van het Rotterdam Centraal, het stadhuis, het Afrikaanderplein, diverse metrostations en de wereldberoemde koopgoot.
Daarnaast leverde wij 12.000 zwaaivlaggetjes, 500 kleedjes voor de vrijmarkt, 450 vlaggenlijnen van 5 meter, 3800 dranghekdoeken en 250 banieren. De laatste twee produceerde we niet alleen, maar werden ook door ons geplaatst.
De stad Rotterdam liet, na het hosten van het Eurovisie Songfestival, wederom zien wat het allemaal in huis heeft.